30 april 2009

För att stilla Maja-abstinensen

Det har framkommit lite klagomål från en viss mormor att det har uppdaterats lite dåligt här det sista. "Jag har minsann varit inne och kikat på bloggen flera gånger om dan, men inget nytt alls!" Nu har jag ju visserligen alldeles precis skrivit ett låångt inlägg men jag har lite på känn att det egentligen inte är mina äventyr som efterfrågas... =) Så här kommer ett lite hopplock av bilder, bara till dig mormor!!


Felix ligger och håller ett vakande öga på sin lillasyster


Kom hit med kameran så jag får smaka på den!

Underbara lilla trollunge!


Maja hemma hos farmor och farfar


Skallran från kompis Signe i Mariestd har verkligen blivit en stor favorit


Pappas gamla matstol funkar än


Det där med att äta själv har jag inte fått in tekniken på än, men skeden är god i alla fall!
Nu är det hög tid att den pälsklädda familjemedlemmen får sin sista kvällspromenad. Om jag nu lyckas locka fram honom vill säga. Med åren blir han bara mer och mer kvällstrött och vill inte ALLS ut och kissa när man kan sova och ha det mysigt under sängen. Det är ofta vi bokstavligen krypa in under sängen och dra ut honom! Sen hinner man inte många meter ute förren det är en liten vovve som tvärnitar och inte vill gå en meter till, han ska hem och sova! =) Sötnosen!

1 kommentar:

  1. Tur att för dig att jag bor långt bort Maja, annars skulle jag komma och äta upp dig din gosfia!! =)

    SvaraRadera