19 april 2009

Here we go again

Jag skulle aldrig sagt att Maja var frisk för nu sitter vi med en febrig tjej igen... inte fullt lika mycket som innan men dock 38,5. Har försökt få henne att sova i två timmar nu men det är bara gallskrik, hon skek så mycket att hon till och med började blöda lite näsblod. Just nu har jag satt pappa på att vagga henne en stund så jag får lite välbehövd paus. Blir inte klok på det här, enligt vad jag har hört ska de inte vara sjuka så länge när det beror på vaccinet men nu är det fjärde dagen.

2 kommentarer:

  1. Hej på er däruppe! Jag blir så ledsen när jag hör att Maja inte blir bättre. Trodde att allt var bättre sedan vi pratat med varandra i lördags. Har er i tankarna och bönerna så att det vänder riktigt snart. Var på barnvälsignelse igår i kyrkan. Lille Nils och Irana från Burundi. HÄrligt med småbarn, men Nils var inte alls nöjd. Han illvrålade hela tiden. Stackars Helena var precis röd i ansiktet, säkert både av svett och försök att få honom tyst. Jag kan berätta mer när vi pratas vid.

    Ha det så bra och mys med Maja från mig och pappa!

    Mamma

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre nu Maja!!

    SvaraRadera