3 april 2009

Dagen i bilder


Elias var tillsammans med sin mor och syster Isabella på besök på förmiddagen. Här har vi nyss tagit oss ut på en promenad och avslutade i lekparken till Elias stora lycka!

Felix var inte fullt lika lycklig över det hela. Eländiga förbud mot hundar på lekplatser...


De små damerna sover i sina vagnar i bakgrunden


Elias skulle promt upp och åka i den stora rutchkanan (hur stavas det??) inte helt utan besvär...


Sucka, pusta, stöna, gnäll...det var jobbigt det här!


Men det verkade vara värt besväret =)


Verkligen värt det!


En stunds reflektion på motorcyckeln


När jag kom in i köket igen efter att ha vinkat av allihopa på parkeringen verkade det som om det varit en lite mus i köket och tagit sig en mumsbit...och lagt tillbaka äpplet snyggt och prydligt!


Måste ju ha lite gott bröd att bjuda på när Majas mormor, morfar, moster och morbror kommer hit


Maja sattes i stolen för att underhålla sig själv en stund medans mamma bakade.

Spännande liten tingest det där


I väntans tider på bulle i ugnen ;)


Och här ser ni resultatet!

Så där ja, det var min dag fram till kl 13.00 Det är inte klokt vad mycket man hinner med när man blir upptvingad ur sängen kl 06.30!
Annars har det städats i massor här hemma så att det är fint tills kära familjen kommer hit i natt.
Jag börjar varva inför dopet nu, är allt förberett som kan förberedas, har jag verkligen tänkt på allt, kommer tårtorna och fikat räcka, tänk om dopklänningen mamma sytt inte passar, vad gör vi om inte mamma och Elina inte blir friska då står vi utan två av tre solister... Ja är det nåt jag är duktig på så är det att oroa mig!
Ska försöka släppa allt nu och se till att komma i säng i tid så jag är pigg och utvilad till imorgon.
Natti natti

2 kommentarer:

  1. Vilka bra bilder det blev å buspojken! Du får gärna skicka över dem via msn ngn dag. Ses imon!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Hoppas lilla Maja får en fantastisk dopdag, och att ni får njuta av en fin stund med släkt och vänner. Kramar från oss och en Tuva-Li som har sitt dop i färskt minne! :)

    SvaraRadera