27 november 2008

Skön dag

Jag och Maja har haft en betydligt lugnare dag idag, inga kräkningar alls, tack och lov! Det är helt sjukt vad dagarna går fort när man är hemma. Jag trodde att det skulle bli lite långsamt och långtråkigt att bara gå ensam hemma, men inte då! Det är hela tiden nåt att göra och när det
inte är det och lillan sover så sover jag med. =)


Maja spanar in sitt nya babygym



Vårt lilla gosetroll!

Jag har haft besök idag av Farfar Börje och hans syster Ulla, jag blir alltid lika glad och stolt när jag får visa upp vår lilla pärla. Jag njuter så när hon hänför alla i hennes väg. Tänk att det är VÅR dotter!! Helt otroligt....


3 kommentarer:

  1. Hon är verkligen fantastisk!!
    Och nu har hon en present att hämta hos oss, eller jag menar att nu har vi en present att gladeligen lämna över till henne / er ;)

    Kramkalas!!

    SvaraRadera
  2. Sara du har fått den underbraste och sötaste barnet av de alla!

    Kramar från moster Hanna

    SvaraRadera
  3. Hon ser verkligen hur gosig ut som helst, och vilken blick hon har! Hon ser klok ut tycker jag! :) Känner igen det där med att tiden går fort när man är hemma, tittade just på klockan och insåg att det snart är dags för lunch - hur gick det till?! Nu har Tuva-Li också börjat blogga på www.tuvali.lundman.eu. Hon hälsar varmt välkommen! :) KRAM!

    SvaraRadera