1 december 2010

Så här fräsh känner jag mig INTE idag


Jag ligger i soffan och snörvlar och snorar med halsont och har en hel del måsten hängandes över huvudet. Men jag tar en timeout - idag är det en vilodag framför tvn ätandes pepparkakor och iskall mjölk. I alla fall tills Maja kommer hem från dagis, finns risk för att det blir full rulle efter det. En liten risk.

Pigg och fräch var jag dock i söndags när den här bilden togs av Kicki utanför kyrkan. Det har tagits porträtt av alla som jobbar i kyrkan på något vis och eftesom jag numera är söndagsskollärare kommer den här bilden pryda både hemsidan och anslagstavlan i foajen.

Näpp, nu ska jag stänga locket på datorn och återgå till mina pepparkakor och Oprah.

4 kommentarer:

  1. Hmmm, den här bilden känner jag igen. ;) Den gör sig bättre i det stora formatet.

    SvaraRadera
  2. Jasså, den känns bekant? Du är verkligen en strålande fotograf som kan få en sån skrotnisse som mig att bli så bra på bild. =) Hejja dig!

    Föresten, har ju inte svarat på ditt senaste mail... har ingen bra ursäkt på varför. Lite fullt upp kanske? Eller bara glömsk? Förmodligen lite av båda. Svar kommer och bokning av en träff lika så, men vi behöver ju inte stressa. Vi har hela liiivet på oss! =)

    Sköt om dig vännen!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Såååå fin!! :) Saknar dig goding!

    SvaraRadera