3 december 2010

Jag är..


Känner man sig osäker på sina inre kvaliteter är ett tips att googla sig själv. Inom citationstecken skriver man "Sara är" och webben kommer berätta för dig vem du egentligen är. Lika trovärdigt som en spådam fast mycket billigare!


Sara är nästan född på hästryggen.

Sara är nu på väg till månen.

Sara är ute efter revansch.

Sara är världens genom tiderna älsta mamma.

Sara är nyfiken på människor.

Sara är extremt bra på många sätt.

Sara är bäst på att prata i sömnen.

Sara är väldigt produktiv.

Sara är nu såld som tränad vallhund.

Sara är min hjälte.

Sara är glad för hon är bra vän med Andreas.


Med några undantag för ett par frågetecken - och utropstecken! - var det ju inte så fasligt långt från sanningen. Prova själv vettja!

Idén om det hela fick jag här ifrån. En blogg jag alldeles nyss upptäckt och som jag fullkomligt älskar. Tänk om jag vore lika modig, konstnärlig och humoristisk som Karin. Jaja, jag duger som jag är. Men hennes blogg vill jag inte vara utan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar