9 maj 2010

Sam Yung a k a Samuel Ljungblahd

I fredags var det fest, då var det ÄNTLIGEN dags för konsterten med Samuel!! Har längtat ihjäl mig efter detta länge och väl och jag blev inte besviken! Han och The Snowflake Staff Band öste på aå taket nästan lyfe. Själv sjöng jag och tjoade så mina stämband la av på kvällen och det brände i händerna efter allt klappande. Det är väl ett gott betyg?? Så Samuel, du får 10 poäng av 10 möjliga, grattis! :D Men framför allt TACK för en underbar kväll!!

Jag filmade (ja jag veeet att man inte får..) några småsnuttar som jag satte ihop igår, men mitt redigeringsprogram, sin vana trogen, blev trött och gick och la sig och tog min fina film med sig. Men lite tur får ni en tjuvkik lite senare. Fast i ärlighetens namn tycker jag att ni ska gå in HÄR och kolla när han spelar nära dig och uppleva allt live! =)

Sällskapade med den här fina trion som kvällen till ära fick extraknäcka som min personliga taxi. Tackar och bockar! =)









Coolast i salongen!










2 kommentarer:

  1. Absolut var konserten bra! Men det är tyvärr inte den bästa jag sett med Herr S....
    Alltså, om vi ska hinna med att ses någonting i veckan, så är det nog i morgon Tisdag på dagen innan 16.00 som vi får boka in någonting. Vad tror du?!
    Kram kram!

    Ps. Lägg till en bokstav i Sam Young så blir det rätt ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tisdag tycker jag låter bra, jag och Maja är på dagis till kl 11. Vi kanske skulle gå vidare hem till er efter det och äta lunch ihop?

    SvaraRadera