5 maj 2010

Rena rama julafton!

I eftermiddags landade det ett paket adresserat till "Mormor och Morfars bästa Maja" på vårt hallgolv. Det var mormor som sytt en vårjacka, överdagsbyxor och två mössor. Har verkligen längtat efter denna jacka och när jag öppnade packetet överträffade den alla mina förväntningar!!


Har ni någonsin sett en finare jacka??!


Maja blev störtkär i den och den skulle på med en gång.


Alla detaljer skulle studeras


och mössorna skulle självklart provas.


Fast svampmössan var lite lurig att få på sig..


till hennes stora förtret!

Men tillslut gick det =)


Det fanns mer än "bara" de hemsydda kläderna i paketet,


den här fina tröjan och byxorna hade oxå slunkit med


och som alltid när den här damen fått nya kläder ska det provas på stört.


TACK, TACK, TACK underbara mormor!! Du är helt fantastisk!!

Ps. Mamma, jag har ändrat mig angående dragskon i midjan. Tror det är finare utan ändå. =)

2 kommentarer:

  1. Såååå fina! Nej, jag har aldrig sett en finare jacka!! =)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig din mamma är på att sy!

    SvaraRadera