17 maj 2010

Jag har varit på dop






I helgen var jag på min kompis Adams dop. Jag var ganska trött och fixade så att pappa inte fick se så mycket av den fina ceremonin, så det kan gå =) Mamma däremot hade fått den stora äran att filma högtiden så henne lät jag vara kvar i kyrkan och njuta. De fina bilderna på mig tog Kicki, dagens talangfulla fotograf.

När vi kom hem höll vi på att förgås av värmeslag så vi bytte om och gick ner till lekparken.


24 grader i skuggan är inte så dumt


Varför jag leker med hink och spade på filten? Man blir ju SMUTSIG i sandlådan!! Usch...


Jag och nallen trivs bättre här, där vi kan lukta på blommorna och slippa sand på fingrarna. =)


Hit, men inte längre!


Det här en en spännande manick.


Å en gång till!


Eftersom mina föräldrar inte hängt med i svängarna och hunnit köpa sommarskor till mig än fick jag ha mina lackskor jag ärvt av moster. Jag var finast i lekparken! Fast det är jag ju alltid i och för sig... =)


Nää, nu tar jag mitt pick och pack och går hem.




Det stod en JÄTTE stor fin bil utanför vårt hus när vi kom hem.


Hej då!

1 kommentar:

  1. Sicken liten mysprick. Elias avskydde också sandlådan till en början...Isabella har älskat den sen första stund. Ju mer smuts, desto bättre =)

    SvaraRadera