11 januari 2012

Här är jag!

Det har viskats och trasslats, vänner har hört av sig med en stilla förfrågan om VART jag har tagit vägen egentligen?! Jag verkan ha haft fräckheten att levt mitt liv utan någon inkludering av bloggen. Oförskämt av mig! Jag borde veta att bete mig bättre. ;-)

För att göra ett försök att vara lite seriös så är det väl så enkelt att tiden och orken med den runnit iväg. Har mängder med inlägg jag gärna velat få på pränt, men det har inte getts möjlighet för det. Och det har varit (och är fortfarande) okristligt mycket som händer nu, som i synnerhet har snyltat mycket på min mentala ork. Känner mig väldigt lik en grå, sliten och illaluktande trasa... Det är svårt att plocka ihop bitarna. Svårt att uppbringa kraft och energi till annat som inte är det mest akut basala behoven. Där har ni min ursäkt till förfallet. MEN jag lever!!! :D Visst började ni undra?? ;) Inte heller idag lämpar det sig för en ordentlig uppdatering. Men jag LOVAR att jag inte glömt bort bloggen. Den är mig så kär, fast vi har en slags periodare-vänskap. Känns fint att vara efterfrågad i alla fall, det värmer gott. Jag lovar att jag i alla fall ska göra ett tappert försök i att skaka liv i min försummade blogg. Tummis på det!!!
Natti natti

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar