17 november 2010

Stendöd

För den som inte uppmärksammat det så är det dött här.

Jag som allt som oftast velat och orkat ta mig tid till att blogga även när schemat är välfyllt får inse mig tillfälligt besegrad. Jag är helt färdig efter jobbet, och att då sätta mig ner och försöka samla tankarna för att få ihop något vettigt att skriva om och leta fram en lämplig bild blir för mycket för min deghjärna. Men imorgon gör jag det sista passet på min maraton vecka, sex dagar på raken. HU. Förhoppningsvis ska energin infinna sig under helgen igen så jag kan blåsa liv i min stackars eftersatta blogg. =)

Men jag klagar inte, jag trivs suveränt bra på jobbet även om det slukar så mycket energi för tillfället. Jag har kommit in i rutinerna och arbetslaget fint och känner att jag verkligen har hamnat rätt. Jag gör det jag kan bäst och trivs med att göra, samtidigt som jag utmanas med lagom mycket nya saker.

Nää, nu räcker det. Min hjärna la precis av. Måste sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar