5 november 2010

Flygplan kan flyga för att de har två vingar. Men de kan inte flaxa

Sagt av Elliot 5 år.
Jag är som ett barn på julafton när det kommer till att flyga. Jag stod och hoppade och studsade upp och ner när vi stod och väntade på att gaten skulle öppna. När väl portarna öppnades var jag först ut för att jag ville ha bästa möjliga plats på planet. Och toppenplatser fick vi!

Ett foto hann jag ta innan jag tog Andreas i handen och sprang för att hinna först. Ja, jag ÄR knäpp! :-D
Vår väska på väg in i planet.

Iiih vad det kittlas i magen när planet lyfter!
Nu är vi framme i storstan, har avverkat NK, njutit av suveränt god mat på Jensen's Bøfhus, sightseeat och shoppat. I skrivande stund är vi på hotellet och gör oss i ordning för kvällens höjdpunkt; musikalen I hetaste laget på Oskars teatern.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Helt rätt sara :D

    vad skall man annars göra om inte hetsa in i planet :D

    jag vill alltid sitta längst bak, skönast platser, mest utrymme :D

    SvaraRadera