12 november 2010

Lite tid till salu?

Puh, när ska jag få alla mina bilder visade eller härliga upplevelser berättade?

Nu sätter det igång med två långa och tunga helgpass och fortsätter obarmhärtigt med jobb måndag till torsdag. Varav tre av fyra dagar kräver uppstigningar kring kl 5:00.

Jag vill ha semester igen! Haha, blev nog en smula bortskämd där borta i storstan.

Tur att jag var ledig idag och kunde fixa med lite födelsedags- och farsdagsmys. Den igengrodda lägenheten blev uppsnyggad och en rysligt god lassagne stod rykande färsk på bordet med en lyxig sallad när gubben kom hem från jobbet.

När alla var mätta och belåtna fick Maja ge sin farsdagpresent. En liten påse med sidenband med olika sorters handgjord choklad i. Naturligtvis låg där även ett egentillverkat kort av tösen i fråga till världens bästa pappa. Fadern fick dock inte ha sin present ifred, hans dotter propsade på att han skulle bjussa henne och inte va så snål. ;-)

Av mig i födelsedags present fick han en ursnygg tröja, med den på är han stans värsta hunk! Och då ska ni veta att han ÄR snyggast i stan redan innan presenten. :-)

Nu blir det natti natti för den här damen förgås snart av sömnbrist.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar