11 november 2010

Lever?

Tveksamt. Känner mig mer död än levande.

Det är inte mänskligt att behöva gå upp kl fem på morgonen. Framförallt inte när man inte somnade förrän en bit efter tolv.
Fast, det är inte synd om mig. Jag valde alldeles själv att sitta uppe och titta på mina favvoprogram på tv. Jag valde också alldeles själv att sätta mig en stund vid datorn efter det.

Kan hända att man då får skylla sig själv när man känner sig som en levande död?

Positivt idag är dock att det inte är lika isande halt som igår. Slipper förhoppningsvis då att dratta på ändan två gånger. :-)
Bra är också att jag jobbar kort pass idag och att kära svärfar kommer och går ut med Felix så att jag hinner vila en stund innan Maja ska hämtas från dagis.
Vidare är det väldigt bra att vi ska fira både födelsedag och farsdag imorgon. Jag och Maja har förberett fina presenter och eftersom jag är ledig ska jag fixa och dona här hemma så han blir firad just så mycket som han är värd! :-)

Att vi tjuvstartar med farsdag är för att jag jobbar i helgen. Typiskt eftersom det händer så mycket jag önskade jag kunde vara med på. Tråkigt verkligen, men det kunde varit värre. Jag trivs fortfarande fint på jobbet och kaoset i skallen lägger sig sakta men säkert i takt med att jag börjar få koll på alla namn och rutiner.

Tänk vad mycket man hinner skriva om nästan ingenting alls när man sitter på bussen. Otroligt. Men nu är det dags att plinga på knappen och pulsa iväg till jobbet.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar