26 november 2010

Klant

Åh, jag var så knäpp idag. Agerar utan att tänka till innan. Typiskt mig! Hade bestämt en lunchdejt med Camilla och blev lite sen på grund av den ansenliga mängden snö som jag behövde ploga mig igenom med vagnen till dagis. Väl på bussen skulle jag skicka ett sms till henne och säga att jag var på väg och att vi skulle ses på Åhléns om 20 min. Det blev dock inte ett så privat meddelande.

Jag klantade till det när jag skulle skicka iväg det så det blev västa massutskicket till halva vänkretsen. Haha! Hur det var möjligt? Jo det ska jag tala om för er. Jag gick in i inkorgen på telefonen och såg en tråd där jag smsat med Camilla tidigare och skickade smset via den. Vad jag inte la märke till var den lilla symbolen med två huvuden intill som visar att det var fler än en mottagare. Närmare bestämt alla som var bjudna på Majas 2 årskalas. Hoppsan! Tog bara en knapp minut innan det började rasa in sms från mina vänner som undrade vad som stod på.

Så det kan gå! Men jag bjuder på det skrattet, kände mig som värsta poppis fjortisen där jag satt och smsade så fingrarna glödde. =)

Lunchen med finaste Camilla var härlig, och jag shoppade ett par nya snygga vinterkängor. Bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag har mailat dig, men jag hoppas att du blev den enda mottagaren. ;)

    SvaraRadera