2 februari 2010

Bästis/Syster/Skyddsling/Partner in crime

Födelsedagsbarnet!!!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS25(!) årsdagen!
Vad vore livet utan dig?? Grått och trist...

(Ursäkta bildstölderna föresten)


Camillas födelsedag har blivit ordentligt firad, först med en vansinnigt rolig tjejkväll i lördags


och sedan med ett smaskigt tårtkalas igår.


Maja tog sig en åktur på Elias bil


Jätte spännande!


När vi fikade kom det en fönstertittare på besök. Han stod länge och väl bara några meter från huset och spejade. Till mitt förtret var det en del frost på den inglasade altanen som jag var tvungen att fota igenom, bilden blir där efter.


Barnen lekte och hade jätte kul ihop


Bellabus


Dagens stora favorit var den mysiga "koja-gungan"


Filosoferar en stund


En sån här vill jag ha!!

1 kommentar:

  1. Fina du! Hade inte haft så roligt utan dig heller i mitt liv! :) Och stjäl du lite bilder, jag ska inte anmäla dig också... :P

    SvaraRadera