1 september 2008

Gräsänka

Lägenheten är alldeles tyst och tom, jag är utan både gubbe och hund i flera dagar. Andreas är i Örebro och spelar riksmästerskap i golf och Felix har jag skickat till Vindeln så jag kan få vila min stackars kropp från promenader. Jag har på tvn mest jämt vare sig jag tittar eller inte bara för att det inte ska eka så tomt... tur att det "bara" är två dagar kvar tills Andreas kommer hem.

Jag hade en rätt intensiv helg som var, skulle klippa mig och handla present till Linda i fredags vilket resulterade i en heldag på stan. Måste lära mig att inte göra så långa utflykter längre för jag blir ju fullständigt däckad efteråt. Lördagen spenderade jag hemma hos Linda och Peter på kalas, jag var den första som kom och sista som gick! =) Det är bra för då hinner man fika måånga gånger *skratt*
Igår och idag har jag bara tagit det lugnt och vilat upp mig. Skönt att bara kunna ligga i soffan och göra lite småpyssel hemma i min egen takt.

Fördelen med att jag inte har Andreas hemma är att jag har kunnat frossa i de maträtter han inte är så glad i så som ärtsoppa och bruna bönor med kokt potatis och korv. *mumma*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar