5 september 2008

54 dagar

Mer är det inte tills det beger sig.... Fast det går långsamt nu. Jag har tyckt att det har gått fasligt fort fram tills nu, men nu när orken inte räcker till och foglossningar och sammandragningar hindrar mig att röra mig så känns det som om tiden sniglar sig fram. Jag har bokat tid för att få akupunktur mot foglossningarna och hoppas att det ska lindra lite, knäppa jag som frivilligt går och får en massa nålar istoppad i mig! =) Jaja, det obehaget får det vara värt om jag kan börja gå lite mer med Felix.
Trivs inte med mig själv just nu, jag gör ju inget annat än gnäller över alla mina krämpor. Måste verkligen försöka vända tankarna åt ett annat håll och påminna mig om allt som är så bra istället. Som att jag har Andreas föräldrar som gärna hjälper till med Felix, tror att jag ska skicka iväg hnom igen nu i helgen för jag klarar inte av att ge honom den motion och stimulans han behöver och Andreas jobbar från 08.00-20.00 både imorgon och på söndag så han kan inte hjälpa till nåt mycket. Jag är verkligt lyckligt lottad som har så många fina och omtänksamma människor runt mig.

Kan medela att jag faktiskt har lyckats gå upp ett kilo till nu! Så nu har jag gått upp 5 hela kilon, fast eftersom jag gick ner 10 kg i början ligger jag ju fortfarande -5 kg... DET är något att vara tacksam för! =)

2 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Nu blir du nog lite paff, det är din kusin Malin från skåne som skriver till dig!

    Det var så längesedan! Mamma sa att du vänta barn! Vad roligt!

    Jag satt bara och kollade lite bloggar så bara hittade jag dig! Ödet tro jag!

    Hoppas allt är bra annars!

    Tänkte det vore kul om vi vi kunde hålla lite kontakt! Har du tid över kan du väl slänga iväg ett litet mail till
    mollan_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Nämen hej!!
    Ja nu vart jag VERKLIGEN paff! Vad roligt att du har hittat hit! Spännande med internet... =) Det var sannerligen inte igår, kul att du lämnade din adress, det kommer dimpa ner ett liet mail snarast! =)
    KRAM!

    SvaraRadera