20 juli 2008

Tillbaka i Ume

Det blir lite tunt med inlägg så här i semestertider. Men vi har i alla fall varit i Mariestad nu och haft det helt underbart! Vädret kunde varit bättre men det gjorde inte så mycket, vi aktiverade oss ändå. Tänk vad mycket man kan hinna med på så få dagar. Det enda trista med resan var just att det var för få dagar, jag hade inte den mindsta lust till att åka hem. Lite synd är det ändå att vi har 80 långa mil mellan oss...
Det var så roligt att gå till kyrkan på söndagen och visa upp min fina mage, alla kom fram och kramade om och grattade medans jag och Andreas sken som solar. Tänk att man kan vara så stolt över att man har blivit tjock?! =)

På hemvägen stannade vi på IKEA för att kolla upp allt vi måste köpa och gjorde en lång lista, nog blir det grejer alltid! Men faktiskt vart det inte fullt så dyrt som jag befarade så vi ska nog överleva. Vi ska dra med Andreas föräldrar ner till Sundsvall nån dag och göra alla våra inköp.

Nu har vi varit hemma några dagar och kommit in i vardagslunken igen, Andreas jobbar och jag tar det mest bara lugnt. Nästan så det är lite väl lugnt, måste ta mig för nåt att göra blir så lätt att man fastnar ute på balkongen med en bra bok, går in och lagar mat, går med vovven och så ut på balkongen igen sen helt plötsligt är det kväll! Men det är väl det som är att ha semester. =)

Jag och bebben i Sjötorp

4 kommentarer:

  1. Sara, du ser ju helt fantastisk ut! Andreas kan skatta sig lycklig :) Och var lugn, nu är du definitivt före mig i mag-size, men jag kommer ikapp, var så säker :)

    Stora kramar Elina

    SvaraRadera
  2. Gulliga du, tack! =) Känner mig faktiskt fantastisk, njuter av att bara växa och växa. Fast vi får väl se om jag säger det samma om ett par månader... *skratt*
    Vi måste se till att träffas när ni kommer tillbaka till stan igen så vi kan jämföra magar!

    Massa kramar! S

    SvaraRadera
  3. Sara! Vad fin du är!
    Jag riktigt längtar jag med... Men vänta bara! :-)

    Semesterkramar
    /Cecilia

    SvaraRadera
  4. Åh! Så fin mage du har fått!! Mamma-Sara är gravid!!

    SvaraRadera