7 juli 2008

Jubileum

Jag och Andreas har firat vår ettåriga förlovningsdag idag, det blev indisk buffé på restaurang Taj Mahal. Det har helt sjukt god mat, jag åt så mycket att jag knappt kunde gå därifrån, haha! Egentligen är det först på onsdag som vi har vår ettårsdag, men då jobbar jag först på dagen och på eftermiddagen kommer Andreas föräldrar och på kvällen och natten jobbar Andreas. Liite svårt att hitta tid för oss själv då så vi tog ut det lite i förskott. Vi hade velat göra nåt lite mer extravagant först, men budget varianten kändes bättre så här i bebis tider. Vi har mååånga inköp kvar att göra...
Efter vår lyxlunch skickade jag hem Andreas och så gick jag på stan och shoppade, gisses så många reor det finns nu! Jag spenderade väldigt många mer pengar än jag borde...men jag fick med mig mycket fint hem å andra sidan. Det blev två par skor, två kjolar, födelsedagspresent till Jonathan, ett par leggings, ett par mammabyxor och en kofta. Nu behöver jag inte handla mer kläder förren till hösten =)
Luleå för ett år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar