6 juli 2008

Jobb blogg

Undras just om man verkligen får eller kanske snarare bör blogga från jobbet... men struntar i det idag, A kollar på fotboll och det är jag måttligt intresserad av =) dessutom är han så inne i matchen att jag undrar om han ens märker att jag inte är där, hehe.
Jag gör just nu mitt sista jourpass innan semestern, nu ska jga bara jobba onsdag eftermiddag, sen är jag ledig i drygt fyra veckor!

Det är fullt håll i gång i magen idag, lillskrutten har knappt vilat nånting, fast det kanske bara är bra då blir det lugn och ro i natt, förhoppningsvis. Nu rör det sig så mycket att när jag sitter lite tillbakalutad så ser man hur magen bågnar åt alla håll och kanter när lill*n håller i gång. Mysigt! Tiden går så fort nu, jag är redan i v. 24, 59% av graviditeten har jag bakom mig och det är "bara" 114 dagar kvar... =)

Kan oxå meddela att Felix nu känns helt återställd från operationen, enda skilnaden är att jag tycker han sover mera nu och tyngre, nästan omöjligt att väcka honom ibland. Men det kan ju i och för sig bero på värmen lika gärna. Ska bli spännande och se när vi börjar märka att han inte är full av hormoner längre och börjar bete sig som folk igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar