5 juli 2008

Sömnlöst

Jag är så trött idag, jag har jobbat natten som var och kunde inte sova en blund. Först fastnade jag för länge i en alltför bra bok och sen snurrade bara mina tankar runt runt. Hade precis lyckats somna när det var dags att gå upp kl 03.40 och hjälpa till med en vändning *suck* Sen var det kört att hitta tillbaka till sömnen.
Försökte somna när jag kom hem på morgonen, men se det gick inte alls för Felix skulle minsan ha sin beskärda del av uppmärksamhet och kärlek när matte varit såå elak och varit borta hela långa natten och sen snarkade Andreas och då får jag inte ro till att somna...
Det är en gnälla på allt dag idag, vet inte vad jag har kommit in i för humör det senaste, mycket som bara känns tungt och elendigt. Ska bli skönt att jag snart har semester och att vi åker hem till mamma o pappa på fredag *jihoo* =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar