20 juli 2008

Kärlek

Sitter hemma ensam och tittar ut i skymningen, ja det skymmer på kvällarna nu mera, ett säkert hösttecken. Jag saknar Andreas som är på jobbet, nog för att det har sina fördelar med att han jobbar natt det blir många lediga dagar i streck men jag gillar inte alls alla ensamma kvällar och nätter. Han fattas mig när han inte är här.
Jag är så lycklig att jag har honom, världens bästa man som bara är MIN! Jag bara smälter när han ser på mig med sina fantastiskt blå ögon, hoppas verkligen vår skrutt får hans klarblå ögon.

Ska ta och ringa honom och säga godnatt nu och hoppas att jag somnar fort för när jag vaknar i morgon bitti är min älskling hemma igen.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Så fin du är om magen =)
    Just nu är jag i M-stad, hörde att ni sprungit på mamman min...
    Far ner till Smögen om bara en liten stund, sen börjar jag min resa hemåt igen på onsdag tillsammans med pappa o carina.

    Nu måste jag visst upp o äta frukost och packa det sista...

    Stora Kramar!!

    SvaraRadera