22 juni 2008

Midsommar

Midsommaraftonen spenderade jag och Felix ut i Tallträsk tillsammans med Andreas familj, släkt och vänner. Hade det hur trevligt som helst, trots att jag var tvungen att lämna Andreas hemma eftersom han var tvungen att jobba. Felix trivs där ute som fisken i vattnet med alla öppna fält, han fick vara lös och springa runt som han ville och det blev ju inte sämre av att han hade en lekkompis i en ettårig tik. Mycket springande och busande vart det!

Jag trivs så fantastiskt bra med hela Andreas släkt, tycker såå mycket om dem. De känns verkligen som min familj nu, vilket är skönt efter som jag har så långt till min egen "riktiga" familj.
Vi fick god mat i massor och på kvällen tittade solen fram så då gick vi ut och spelade brännboll, nåt jag inte gjort på....ja, jag minns faktiskt inte när. Jag sprang som en liten tok och tog flera lyror *stolt* Men jag tog ut mig lite för efteråt fick jag sammandragningar, men det fick det vara värt så roligt som det var! =)
Vi hade så trevligt och så mycket att prata om att jag inte var hemma förren halv två på natten, gissa om jag sov gott sen?? Och Felix var HELT slut även dagen efter, han ville knappt gå ut så trött var han. Det tog på att leka med Tess (den andra hunden) och alla barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar