29 juni 2008

Grå dag

En del dagar blir inte alls som man vill, det är liksom bara meningen att allt ska gå snett. Jag har en sån dag idag och vill bara att den ska ta slut. Kanske kan skylla en del på hormonerna för jag vill bara lägga mig ner och gråta. Men ska låta bli det, inget som blir bättre av det. Det verkar till och med som om min nedstämdhet har smittat av sig på Felix för idag han har inte gjort något annat än sovit, förutom när han krypit upp i min famn för att få lite kärlek. Vad vore mitt liv utan min lilla pälsboll??

Skulle behöva hitta på något riktigt roligt imorgon för att komma på bättre tankar, men vet inte riktigt vad...idétorka. Har ju inte så stora valmöjligheter just nu när jag inte vill lämna Felix ensam nåt mycket när han är nyopererad. Men är det bara ok väder kanske vi skulle ta oss en tur ner till sjön med min brassestol och bara sitta och sola och vara en stund. Det löser sig säkert imorgon.

Nu får det vara slut på självömkeriet, ska ta med min lilla skrutt ut på kvällspromenad och sen blir det sängen.

1 kommentar:

  1. Jag skulle ju kunna säga åt er att komma hit till Lappis, men det är ju inte gjort i en handvändning med en nyopererad hund direkt ;p
    Hur som... Kram på dig!!

    SvaraRadera