19 maj 2008

Mariestad

Resan hem gick över förväntan bra, jag var ju lite orolig för att jag skulle börja må illa i bilen, men med hjälp av mina mediciner och en stor matsäck som intogs med jämna mellanrum så gick det kalas! Men min kropp tyckte nog det blev en lite väl stor ansträngning, ryggen är inte snäll med mig och jag har haft ont i magen till och från idag, tror det är sammandragningar. Men såå härligt det är att få vara hemma igen! Tycker ibland att det är lite synd att mamma o pappa bor så fasligt långt bort (eller är det jag som flyttat långt kanske??) kan sakna att inte kunna ha ett vardagsliv med dem. Men det blir ju å andra sidan destu trevligare när man väl träffas =)

Har fått en hel kasse med bebiskläder av farmor o farfar, jätte söta små plagg! Och imorgon ska jag o mamma gå igenom lite grejer från när jag och mina småsyskon var små och ta hem en första laddning.

Nej, jag ska inte bli långrandig ikväll, jag måste gå och lägga mig tidigt så jag är pigg tills imorgon och förhoppningsvis får mindre ont i rygg och mage.

/Soliga Mariestadskramar!

2 kommentarer:

  1. Hola Sara,
    I was just looking for blogs in Sverige, when I found by chance yours. it is a quite interesting one and very beautiful.
    Best wishes from Brazil:
    Geraldo

    SvaraRadera
  2. Härligt med en "hemma" vistelse =)
    Du får hälsa dom alla så gott!
    Kunde inte låta bli o skvallra, så mamma vet om att ni är nere...sorry!
    Kram kram.

    SvaraRadera