14 maj 2008

Bebis mys

Var iväg på körövningen igår för att få träffa lite folk och fick men en mycket angenäm överaskning. En av tjejerna som fått barn för bara 1,5 vecka sedan var där och visade upp deras lillkille Emil. Hur söt och snäll som helst, gissa om jag smälte? =)
Eftersom jag inte har ork nog att vara med och sjuna så sitter jag brevid och sjunger när andan faller på annars sitter jag mest och lyssnar så jag blev den perfekta barnvakten! I en dryg timme satt jag med Emil i famnen och njöt som aldrig förr. Helt obegripligt vad liten man kan vara, för att inte tala om hur obegripligt det är att jag snart har en alldeles egen skrutt att pyssla om?! Jag går in i vecka 18 idag så om två veckor har jag gått halvvägs, då känns det helt plötsligt som om det inte är så lång tid kvar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar