2 maj 2008

Ny människa

Jag känner knappt igen mig själv i spegeln längre, lite på grund av kilona som rasat men framförallt för att jag nu har ett par super snygga sprillans nya glasögon! Ni skulle bara veta hur snygg jag är! Ska be Andreas ta ett kort på mig så ska ni få se och avundas mina brillor.

Har varit och kollat på barnvagnar idag och jag tror att vi har bestämt oss nu för vad det ska bli. Det är ju en hel djungel att välja och vraka bland, men den vi båda har fallit för mest är en Emmaljunga som heter City cross. Sen ska man bara veta vad för färg vi vill ha med....men det lutar åt en blå. Det är en sittvagn som vi ska ställa en hårdlift i, det är mest platsekonomiskt och gillar den varianten bäst.

Har insett att det här med bebbe inte är helt gratis...nog för att vi fixar det men det kommer allt bli en omställning mot vad man är van vid. Men det är värt det, tänk när vi har vårt lilla Pyre i vagnen.... Oj vad jag längtar! =)

Lite kul fakta bara...

Min graviditet

Din graviditet startade Tis 16 jan 2008.
Din menscykel är ca 26 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 27 jan 2008 (ägglossningen).
Du har gått 108 fulla dagar av 279 (39%).
Du är i vecka 16.
Du har gått 15 fulla veckor och 2 fulla dagar (v15+2).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 20 okt 2008
Du har 170 dagar kvar till förlossning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar