1 maj 2008

Jag har fått tillbaka mitt liv!

Lyckan är att kunna ta en promenad utan att behöva kräkas.

Lyckan är att kunna slänga ihop en snabb middag utan att vilja spy av allt matos.

Lyckan är att kunna sitta på balkongen och bli varm utan att behöva gå in efter 10 min för att kräkas.

Lyckan är att kunna bli sugen på en maträtt och fullfölja att äta den utan att få upp den.

Lyckan är att kunna njuta av våren och den spirande grönskan.


Behöver jag säga att jag är lycklig?! =)

Det har vänt för mig igen, ÄNTLIGEN! Jag törs inte dra så stora växlar på det än, känns fortfarande som det kan vända tillbaka när som helst. Jag får ta en dag i sänder. Men just nu och sedan två dagar har jag varit så gott som kräkfri och har kunnat ta mig ut små svängar och njuta av solen.
Tänk att man kan bli så lycklig så fort, att det krävs så lite för att man ska glömma det negativa och se det positiva i tillvaron och återgå till att vara tacksam för allt jag har.

Jag har gått in i vecka 16 igår, när det gjordes ett ultraljud för en vecka sedan var bebben 7 cm lång så nu är vårt Pyre ca 10 cm (från huvud till rumpa). Vilken känsla det finns ett liv i mig som gror och som redan har naglar, kan gripa tag i navelsträngen, svälja fostervatten och hicka. Slå det du om du kan! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar