13 maj 2008

Det SNÖAR?!

Döm av min förvåning när jag tittade ut genom fönstret för en stund sedan när jag åt frukost och såg att det SNÖADE ute!! I mitten på maj! Huga! Tack och lov var det kortvarigt och nu är det uppehåll igen.
Jag fick en sån bra dag igår, mådde nästan inte illla alls och hade så pass med ork att jag följde med till Maxi och handlade. Jag njuter så storartat när jag får mina bra dagar, härligt att känna att man kan stå och laga mat utan att känna sig svimfärdig. Dagen idag har börjat bra oxå, måste bara se till att hålla i det. Hemligheten är att ha väldigt regelbundna mattider och att ta min medicin i rätt tid. Bara att hålla tummarna för att jag ska få några dagar fria från kräkningar.

Nu är det inte lång tid kvar tills vi ska göra vårt rutin ultraljud, bara nio dagar bort! Jag önskar så innerligt att Pyret ligger så till att det går att se vad det är för kön, är så nyfiken att jag spricker! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar