21 april 2008

Bläää

Får jag byta ut min tacksamhet mot bitterhet?? För jag orkar inte med det här längre! Det är återigen ett dygn sedan jag fick behålla något och jag vill inget annat än bara lägga mig ner och gråta, när ska det här ta slut? Tänk om det fanns en spruta som kunde söva ner mig den närmsta månaden så kan jag få vakna upp när den här mardrömmen är över.
Jag VET att jag inte borde klaga så hemskt för jag VET att det kunde ha varit så mycket värre....men just nu känns inte det som någon större tröst.
Har nyss kommit hem från akupunkturen, jag hade velat få bli inlagd igen, men barnmorskan tyckte att jag borde åka hem och se om inte nålarna kan ha någon verkan först, och hon har naturligtvis rätt... Det är bara det att jag i det närmaste har gett upp nu, jag orkar inte äta och sen spy för att sedan prova äta en gång till för att sen spy igen och slutligen spy galla i ett dygn för att sen vara så dålig att jag kan åka in.
Fy vilket vidrigt inlägg det här blev, men jag tänker inte ursäkta mig för jag behövde få "gnälla av" mig.
Visst kan man få vara en bitter bitch ibland??

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Jag håller tummarna att det ska bli bättre snart! Vi saknar dig på kören!

    Jag vet hur gräsligt det kan vara då man bara spyr och spyr, tills gallan kommer. Hur fungerar kroppen egentligen? Jag har det så under mens ibland. Men då är det förstås bara under en dag eller två.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag saknar er jätte mycket oxå, önskar jag kunde börja sjunga med er igen, men tror att jag har för mycket att ta igen tyvärr... Men jag kommer och lyssnar på er på kulturnatta!! =)

    Mår tack och lov lite bättre idag, har tom suttit på balkongen och fått mig några fräknar idag!
    Hälsa alla i kören från mig!
    Många kramar S

    SvaraRadera