17 april 2008

Bakslag

Från att bara blivit bättre och bättre för var dag har jag haft två jobbiga dagar nu, det är ett lotteri om jag får behålla maten eller inte. Känns lite tröstlöst måste jag säga, men jag är ju ändå inte lika dålig som jag var innan så får nog vara nöjd med det!
Har varit på gyn och fått akupunktur idag igen och nu har hon utökat antalet nålar nu, huga! Fast det går rätt bra, nu kan jag tom slappna av lite medans jag ligger och väntar =)

Felix har fått åka till Vindeln igen, Andreas jobbar natt och har fullt upp i skolan och eftersom jag inte har någon ork får lill-skrutten det bättre hos farmor och farfar. Men det blir så tomt och tråkigt här hemma utan honom.

Nej, nu måste jag ta mig i kragen och försöka få i mig nåt i magen och be en liten bön för att få behålla det där också! =)

1 kommentar:

  1. Ska försöka antsränga mig lite mer med mitt önskatänkande åt dig.

    Kramen

    SvaraRadera