13 april 2008

Njutbart

Jodå Camilla, dina "sluta-måilla-önskningar" verkar visst hjälpa för sedan i fredags blir det lite bättre för varje dag. Idag har jag inte kräkts en ända gång!
Är inte nåt vidare stark än och har knappt någon matlust alls, men jag ser verkligen ljuset i tunneln nu, ljuvlig känsla!
Har varit iväg på min fjärde akupunktur idag och det går numera riktigt bra, inga tårar alls, är så stolt över mig själv. Fast gruvar lite inför nu på torsdag då jag ska dit igen för Andreas kan inte följa med och det blir lite jobbigt att ligga alldeles ensam med alla nålarna i mig. Blir så stressande för mig när jag inte kan röra mig. Men jag får väl se det som en prövning.

här hemma har vi ett tydligt vårtecken, Andreas har plockat fram golfklubborna och står i hallen just nu och tränar på svingen *skratt* Han är rätt gullig min karl! Bäst han passar på att spela så mycket han kan i år för nästa år lär det nog inte finnas lika mycket tid till nöjen när vi har vår lilla knodd =)

2 kommentarer:

  1. Men hej, att man skulle hitta dig här! Snubblade in här på en av mina bloggläsarrundor och blev så exalterad när jag såg er stora Nyhet. Enormt stort grattis! Fint att du ser till att trenden med växande magar bland våra snowflakes håller i sig : ) Saknar er allihop massor, förblir nog en snöflinga i själ och hjärta bra länge. Stor kram från tenor-Lollo

    SvaraRadera
  2. Nemen HEJ!!
    Vad roligt att höra från dig! Tack så mycket, klart man måste dra sitt strå till stacken i kören. Var för länge sedan det blev ett nytillskott där nu *skratt* Du är väldigt saknad där, skulle ni få för er att flytta tillbaka vet du vart vi finns!
    Hur har du det hemma i, hm... var det Arvidsjaur? Hoppas att det är bara väl med er. Om du skulle vara i umeå någon tisdagskväll MÅSTE du komma och hälsa på oss!

    Många kramar! /S

    SvaraRadera