2 april 2008

Officiellt! =)

Då Äntligen får jag berätta den glada nyheten att vi ska bli FÖRÄLDRAR!! =) Känns så häftigt och nästan overkligt, det bor faktiskt någon i mig!! En 4 cm stor krabat med ett pickande hjärta, armar, ben och ansikte. Mäktigt!
Det är på grund av graviditeten som jag har varit en sån dålig bloggskrivare det senaste, dels för att jag inte har orkat sitta vid datorn och dels för att när jag väl har orkat så har jag ju inget annat att skriva som inte har med bebben att göra. =)
Jag har mått riktigt apa sedan fem veckor, mått illa och spytt som en liten gris. Har fått åka in och ut från lassa för att få dropp eftersom jag inte har kunnat behålla någon mat eller vätska alls. Men, jag är sååå lycklig ändå, det här är ju alldeles FANTASTISKT!!
Nej, det här var det jag orkade med idag, nu måste det bli sängläge igen.

Kika gärna in på www.babydagboken.se/knoddis för att kika på vårt lilla Pyres egna sida, kommer att komma in lite ultraljudsbilder där så småningom.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha ha haaaaa =)
    Tänk att jag vetat om detta fantastiska under en tid, det är så roligt!! Åh så blir jag den första att skriva här, tihi!
    Kram på dig vännen, hoppas verkligen ditt mående ska bättra på sig nu... Annars tycker ju ja att de e ganska trevligt o hälsa på dig på lassa ;p
    Kramkalas!!

    SvaraRadera