11 april 2008

Ljusare tider

Jag har en riktigt BRA dag i dag för första gången på flera veckor känns det som och jag njuter i fulla drag! Har kunnat behålla både kex kräm och några strips med smältost! *jihoo* =)
Det är så skönt att ha Andreas hemma en hel dag oxå, han har ju så mycket för sig nu att jag bara häpnar hur han orkar, helt obegripligt. Han är min idol!
Pratade med farmor idag och hon har redan hunnit sticka en liten kofta åt vår lilla knodd, jisses så mycket grejer hon kommer hinna sticka, sy och köpa innan det blir dax. Kommer behöva en större lägenhet för att rymmas allt. Gulle hon.

Tänk vad det kan göra mycket att känna att man orkar titta på tv i mer än 30 utan att må illa. Att gå ut i köket och ta sig nåt att äta utan att bli helt slut. Jag uppskattar verkligen de små sakerna mycket mera nu. Jag hoppas och ber till Gud att det ska bli en vändning nu så jag kan få tillbaka mitt liv och orka ha umgänge med mina fina vänner.

För att bättra på allt lite till så har vi fått hem Felix från Vindeln idag med, han har varit där i några dagar för att jag har legat inne och Andreas jobbat. Så mysigt att höra hans tassar mot golvet igen.

Nej, nu ska jag inte ta ut mig alldeles, kännde bara att jag var TVUNGEN att skriva ett posetivt inlägg nu när livet känns som det leker igen.
På återseende!

1 kommentar:

  1. Det går framåt, sakta med säkert! Önskar mina "krya på dig-tankar" tog bort allt ditt illamående. Men tyvärr verkar det inte funka... Sitter här o väntar på att du ska bli bättre, SAKNAR DIG!

    SvaraRadera