20 april 2008

Sjätte besöket

Det blev för mycket för mig, jag som trodde jag hade haft min sista vända på lassa har fått ligga inne i helgen för lite "tankning" dvs dropp. Bittert med bakslag när man tror och hoppas så innerligt att det ska gå över.
Men tänk vilken tur att de finns, mina änglar på gyn som tar hand om mig så fantastiskt! Vad hade jag tagit mig till om jag inte hade fått åka in med jämna mellanrum och få en paus i kräkandet, skippa maten och få allt i nålen en stund. Och vilken tur dessutom att vi bor så nära lassa, tänk om man hade haft flera mil... Så jag ska härmed försöka sluta klaga och vara tacksam istället! =)

2 kommentarer:

  1. och inte har jag ringt dig på flera dagar =/
    hoppas du får börja må bättre snart! kramar.

    SvaraRadera
  2. Sara, du är så fantastiskt duktig och stark! "Mammaskapet" kommer du klara galant efter dessa prövningar, snacka om supermum! Ser fram emot fika och graviditetssnack när du piggnat på dig, KRAM Elina

    SvaraRadera