3 april 2008

Akupunktur

Har varit till gyn idag igen för att få min veckorliga tortyr, akupunkturen. Det är så HEMSKT!! Avskyr det verkligen som pesten, avskyr nålarna! Får flera nålar i örat och DET kan jag tala om gör ont! Men det verkar ändå som om det hjälper för idag är första gången på länge som jag har kunnat behålla lite regäl mat, har fått i mig en hel kåldolme och en potatis idag. =)
Det är så roligt nu när alla får veta att vi ska bli föräldrar, det hör av sig vänner som jag inte hört något från på flera år och grattulerar. Det värmer!

Måste bara säga oxå vilken fantastisk karl jag har, han fixar och donar med ALLT här hemma och han pysslar om mig som aldrig förr. Som tidigare ikväll när jag låg utslagen i soffan och bara tyckte synd om mig själv, då tog han min fot och gav mig en låång och välgörande fotmassage, ljuvligt! Om det är möjligt att älska honom mer än jag gjorde det innan så gör jag det nu. Tänk att jag skulle kunna norpa mig en sån man! =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar