8 augusti 2011

Klara färdiga gå!

Den 1 augusti tog jag och Andreas ett stort beslut vi pratat mycket och länge om. Denna eländiga kropp som bär på alla dessa onödiga kilon! Men nu har vi bestämt oss och kör på till 100% tills målet är nåt!!

Idag var första invägningen sedan starten och spänningen var oliidlig... Klev långsamt upp på vågen och kisade försiktigt ner mot de lysande röda siffrorna som skulle presentera domen. Sen blev jag GLAD, för jag kan stoltsera med en nedgång på -2,3 kg på en vecka! HURRA för mig!

Jag har plockat fram mitt gamla viktväktar material men har inte idats mäta och räkna varje points. Sedan har jag utökat både promenadernas längd och hastighet. Stackars Felix har inte förstått nånting och undrat hur det kommer sig att matte fått en raket i rumpan plötsligt! :) Jag vågade inte hoppas på särskilt snabbt resultat då jag inte följer viktväktar planen som man bör, men uppenbarligen funkar det finfint ändå! :D

För att lägga ytterligare lite press på mig själv och öka motivationen, kommer jag från och med nu presentera dagens invägning här, varje måndag.



- Posted using BlogPress from my iPhone



4 kommentarer:

  1. Heja Sara och Andreas!

    SvaraRadera
  2. Du kan få vara med på våra måndagsinvägningar om du vill. Men då måste du prestera motsatsen! ;)

    Föresten så har jag gått ner ytterligare; -2,8kg på nio dagar. :D

    SvaraRadera
  3. HEJA SARA! Vad duktig du är. Trägen vinner

    SvaraRadera
  4. Vi hejar på här i Uddevalla också. Bravo bravo! Kram! /Mickan

    SvaraRadera