18 augusti 2011

I startgroparna

Synd att det är först imorgon vi ska åka för jag är 100% klar för avfärd. Ligger i sängen och är hur trött som helst, men vad hjälper det när resenerverna pirrar i kroppen.

Törs jag säga det högt..? JA, jag tror ju ändå inte på skrock. Angående min oro att vi skulle bli sjuka. Jag kan meddela att jag inte har minsta känning av halsont kvar och Majas nysningar och i synnerhet rinnsnuvan har stannat upp ordentligt. Pigg och full med energi är hon oxå, så inte är det nåt fel på henne inte! :)

Vill oxå passa på att påpeka att kommande invägningar inte blir som vanligt eftersom jag inte kan väga mig på samma våg (naturligtvis!) när jag är neröver. Och det är sällan två vågar stämmer helt med varann. Men koll på vikten kan jag ha ändå så uppdaterade kommer ni bli (ett löfte är ett löfte), även om den inte blir på samma veckodag. :-)

Natti natti!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar