21 februari 2011

Hej hopp tjolasvejs!

Nää. Det funkar inte. Krystat. Tänk pigg och käck och föreställ dig den totala motsatsen. Japp, där är jag.

Efter knappt fem timmar sömn, uppstigning kl 5.00, jobb, viktigt möte på lassa, hämta Maja på dagis, gå hem och hämta vovven för en promenad. Den sistnämnda med en trött och hungrig tvååring i vagnen med allt det innebär. Sedan hem, fixa middag och försöka att inte krascha i soffan. Det misslyckades kapitalt! Jag valde mina fajter väl och lät Maja titta på Nicke Nyfiken och när Andreas kom hem möttes han av en zombiesambo i soffan tillsammans med dotran som var helt uppslukad av filmen - för hundra sjuttielfte gången. Tack Jesus för tecknad film!!

För en timme intogs kvällsmaten och jag svidade om till nattlinnet och kröp mer mellan lakarna. Klockan var då tio över åtta. Är enormt stolt över mig själv att jag fortfarande är vaken. MEN nu ska jag sova min skönhetssömn ända fram tills kl ringer kl 5 imorgonbitti igen.

Godnatt kära vänner!

Kärlek /S


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar