29 juli 2010

Sitter här och längtar tills imorgon

Maja har varit ovanligt svårsövd ikväll. Men det blir väl så när man är uppe i varv efter allt roligt ända in på kvällskvisten. Vi har hängt på stranden med Elina, Milly och Julian i eftermiddag och haft fantastiskt trevligt. Det var bara barnen som badade för det var svinkallt i vattnet efter som det var frånlandsvind (biter mig i läppen för att inte flika en en retsam kommentar till E) med det gjorde inte så mycket för vinden svalkade oss till alldeles lagom temperatur. Jag vet att jag upprepar mig, men ni är fantastiska hela högen! Tack för sällskapet och för att du är lika bra på att prata som jag så jag inte behöver ha dåligt samvete för att ha varit den som surrat mest. =)

Imorgon får vi högt efterlängtat Mariestadsbesök - mormor och morfar. Hurra! Då ska vi kramas, umgås, planera fest och förhoppningsvis även hinna en sväng till stranden. Det blir en bra dag!

1 kommentar:

  1. :) Jo, surra har alltid varit lite av min grej. Tack för att du inte avslöjade att jag alltid trott att man säger Polands-vind och trott att det har något med riktningen mot Polen att göra...

    Tycker om dig med, imorgon blir det fest!

    SvaraRadera