22 juli 2010

Linslusen

Maja har gått och blivit väldigt glad i att få stå framför kameran, varje gång hon ser en ger hon sig inte förän man fotar henne. Hon gör olika poser och och miner och vill sedan komma fram och se hur hon tagit sig i kameran. Undras just vart det här ska sluta?? Klart är i alla fall att sötare modell går inte att finna.
Det mesta på Maja idag är ärvegods, jackan är min stora favorit. Den är sedan min pappa var liten, hade du gissat på att den har dryga 50 år på nacken?? Underbar är den i alla fall!


Morgonpromenad med Felix.


En raring


Med sikte på kameran för en kik på bilderna.


På uppmaningen "skratta lite Maja" bjöd hon på följande.


Det var allt för den här gången.

Imorgon ska Maja få jobba för brödfödan, hon ska få följa med mig till jobbet en stund. Kan ju inte be farmor och farfar åka in till stan sju mil enkel väg för en timmes barnvakt. Ser faktiskt fram emot att få visa upp Maja för min brukare, hon har ju hunnit höra en hel del om henne vid det här laget. =) Men skönt ska det bli nästa vecka när jag går in i sommarens andra semesterperiod så vi slipper pussla för att få ihop barnvakten. Det går an en kortare period, men tack och lov för dagis!

Godnatt /S

2 kommentarer:

  1. Maja - du är vansinnigt söt!! Du är så fin i dina ärvda kläder!

    Insåg just att din vagn matchar gardinen i Tuva-Lis rum! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har ungäfär samma finhetspoäng som Tuva-Li så det vill inte säga lite! =) hon och jag borde satsa på en gemensam modellkariär, vi skulle göra braksucce!

    Det låter som att Tuva-Li har fantastiskt fina gardiner, bra val! ;)

    Och sen - har ju förvisso grattulerat er redan - men detta stora är värt att firas med pompa och ståt! STORT och hjärtligt grattis till ert nya hem!!

    SvaraRadera