29 oktober 2007

Flyttstädning

Puh, det har varit en tuff dag idag! Har varit med Linda och hjälpt henne flyttstäda lägenheten. Blir lika förvånad varje gång att det är såå mycket att göra!! Men kul har vi haft ändå, skrattat så vi gråtit och fått ont i magen för att sekunden efter gnälla och dra fula ramsor om hur trågit det är att städa och hur less vi är! =) Men nu är det nästan klart iaf bara lite småsaker kvar som hon ska fixa själv imorgon, stackarn. Blev bjuden på mat efteråt, fuskade (är mycket fusk på mig det senaste...) och for och beställde pizza på Berghem, de har stans bästa pizza. Jag som aldrig orkar en hel slukade allt i ett nafs. Det tog visst på att jobba hårt...

Andreas har haft tenta idag och nu sitter han och pluggar igen, den här gången är det två inlämnings uppgifter som ska vara klar tills imorgon. Jag begriper verkligen inte hur kan orkar med allt. Jag skulle ge upp om jag hade så grymt mycket att jag aldrig hann få en paus. Beundrar min älskling!!

Nej, det här var det jag orkade med ikväll, nu ska jag lägga mig i soffan och lata mig framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar