21 oktober 2007

Helgens händelsesr..

Jag har fått min grynkorv nu!!! Gissa om jag är lycklig?! Kan inte begripa att alla jag har förklarat för här uppe vad det är får något rynkar på näsan och tycker att "fyy det låter ju inget vidare.." Haha! Antar att det är en lite speciell korv men guuud så god! JAg menar hur många korvar har en egen akademi??? Jo, jag menar allvar, det finns ett sällskap som heter "Grynkorvsakademin" eller oxå kallad "Grynkorvens vänner" Kanske man skulle bli medlem... =) http://tre.vastsverige.com/templates/default____10940.aspx kolla in länken, tycker det är lite roligt.
Kördagen gick mycket bra, vi har verkligen kommit långt med alla sånger, har tom nästan satt koregrafin till en av låtarna. Men ujuj så trött jag var i skallen och kroppen efteråt, att sjunga konstant och vara på helspänn i sju timmar tar på vill jag säga! Var faktiskt rätt skönt att nästan alla var för trötta för att stanna på festen, så jag bjöd hem de tappra som var kvar istället och så satt vi här och drack gott och åt pizza. blev en tidig kväll för mig, la mig i sängen kl 21 för att kolla på en film, men den han jag inte se klart... Andreas sa att det inte tog många minuter förren jag snarka!
Idag har jag varit duktig och gått en långpromenad med Linda, har varit ljuvligt väder. Fast det där nyttiga kompenserade vi upp med att gå till Anna efteråt och fika en massa onyttigheter och käka pizza (ja igen..) Skulle inte vara så länge hos henne egentligen men det blev en hel dag, kom nyss hem.
Är ledig imorgon oxå så då ska det bli en helrenovering på lägenheten, har inte haft tid eller ork i helgen att städa nåt och har en heeel del tvätt som ligger och väntar på mig... Varför ska det vara så svårt att ta tag i tvätten??

1 kommentar:

  1. Har du lite kvar av korven så ag kan få smaka? Nejdå, dte är inet du som har smittat honom...men jag måste ju skylla på ngn :)
    Kramen

    SvaraRadera