19 oktober 2007

Trötter

Är seg idag, känns i kroppen att jag inte är frisk och att jag inte fått sova så många timmar inatt. Fast jag sov bättre än jag brukar måste jag säga, trivs så bra med den nya tjejen som jobbar vaken natten, hon är den bästa av allihopa för jag sover alltid som en stock! =)
Gruvar inför morgondagen nu, kommer bli en låååång dag. Önskar jag hade ett val om jag ville/orkade vara med på festen efteråt, men eftersom vi bara är två stycken ur trivsel kommitén som är med så måste jag vara kvar. Bara att hoppas att det finns lite energi över då.

Snart ska vi åka iväg och handla, ska ha lite fredags mys. Vet inte vad vi ska äta för nåt gott bara, idé torka. I och för sig får jag min grynkorv ikväll *jippiiiee* Fast vet ju inte om det är så mcykjet fredags mat...eller jag tycker ju det men det gör nog inte Andreas ;) Tänk vilken tur det är man har arbets kamrater som har föräldrar som gärna köper med sig lite delikatesser hit upp.
Nu vattnades det i munnen på mig, måste skaka lite liv i Andreas nu så vi får oss nåt gott i magen snart.

1 kommentar:

  1. Du har smittat Elias din lilla pys!! Han har feber o det är ditt fel :P Kram C

    SvaraRadera