19 augusti 2008

Isabella


Se så härligt tjock jag har blivit! =) Är här i vecka 30 går in i vecka 31 imorgon, 70 dagar kvar till födseln. Vart har tiden tagit vägen?? Den sniglade sig fram ibörjan men nu rinner det bara iväg fort som bara den. Det är så spännande allting, noterar farcinerat allt nytt som händer med kroppen.
Jag och Andreas har varit hem till Camilla och Micke idag för att beskåda den nya lilla guldklimpen i familjen. Hon är så fantastiskt fin! Ville inte sluta titta på henne, tänk att man kan vara såå liten. Vi hade tur när vi var där för hon var vaken riktigt mycket och jag fick hålla henne i famnen. Det var nästan att det blev för mycket med henne i armarna och mitt eget lilla Pyre sparkandes i magen. Då trillade tårarna! Det är så stort, jag kan verkligen inte fatta att vi ha tillverkat en alldeles egen bebis och att den snart är här hos oss! Om inte det är ett under så säg.

Lilla sötnosen exakt 1 vecka gammal


Matpaus

En mycket lycklig blivande mamma!

Jag blir alldeles tårögd bara jag tittar på bilderna, det väcker så otroligt mycket känslor i min hormonstinna kropp.

1 kommentar:

  1. Men snart är det din tur vännen =)

    Jaa, du har verkligen gått och blivit härligt tjock och fin om magen =)

    Kram på dig!

    SvaraRadera