26 september 2012

Bloggdöden

Jag har fallit för frestelsen att börja med instagram. Fallit är verkligen rätta ordet för så roligt det är, och varför har jag inte förstått det tidigare??

Nackdelen med detta enkla och snabba sätt att nå ut med sina bilder och korta texter blir att bloggen glöms bort. Min stackars hårt eftersatta blogg tynar bort och dör.

Jag ser att jag - trots att uppdateringarna oftast uteblir - har en skara trogna läsare som kikar in med jämna mellanrum i hopp om nya inlägg. Det tackar jag för, känns gott att bloggen inte är bortglömd av alla! :-)

Jag har verkligen ingen intention att sluta blogga och stänga ner den. I själva verket saknar jag den. Men i nuläget verkar inte inspirationen, orken och tiden räcka till. Men jag lovar att den dagen kommer då mina inlägg här blir mer regelbundna! (Så fortsätt att kika in här ibland!)

Men, tills dess vill jag välkomna er till instagram och sarasorensson, följ mig där! Ni kommer upptäcka att det dyker upp livstecken från mig mest varenda dag där. Vilken lycka, eller hur?! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar