11 september 2012

Middagsbjudning och kvällshäng

Jag är så nipprig och glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till. (Plannera en god middag kanske??)
Min A-K kommer hit om en vecka. OM EN VECKA. Det är inte klokt! Och mina tvillingar, mina älskade tvillingar - om bara en vecka kommer jag få pussa på, krama om, busa med och pussa ännu mer på mina gullgrisar. Snälla, snälla små barn, bli inte rädd för tant Sara, hon är inte så farlig som hon ser ut. Om ni bara leker och myser med mig LOVAR jag att jag ska sticka till er massa gott (sånt som ni aldrig får av mamma och pappa) så fort mamma och pappa inte ser. Okej? Fina Jon kommer också förstås, men tror dessvärre att lilla Bellabus blir lämnad hemma. Nåja, fyra av fem är verkligen inte fy skam!


KOM, KOM, KOM! Skynda er hit innan jag längtar ihjäl mig efter er. Och ta och flytta upp hit när ni ändå håller på vettja. 

Varmt VÄLKOMNA älskade vänner!

Ps. Behöver barnen säng att låna? Finns en fin resesäng här som rymmer två små vildar. Finns även en stor och skön dubbelsäng (uppblåsbar) till föräldrarna också om ni behöver? 

1 kommentar:

  1. Resesängen låner vi gärna! Vi kommer att hyra ett uthyrningsrum hos storbrorsan på Mariehem :) Nära er! :D

    SvaraRadera