5 september 2012

Ligger i sängen och äter en enastående kvällsmat innehållandes allt man kan tänkas behöva. Naturligtvis har jag spillt lite dricka i sängen, men orka! Vända ner den blöta sidan på kudden, sno på täcket, sen låtsats man som ingenting! Väl utarbetad och fungerande strategi. Men det blir visst ett par extra maskiner tvätt imorgon....


Det finns dagar då jag kör på "låt-gå metoden" härja fritt. Maja får det hon önskar för husfridens skull. Idag praktiserar jag samma metod med mig själv, minsta motståndets lag gäller. 

En bra dag idag. Fått glädjande nyheter idag och jag är lättnad och tacksam. Tack gode Gud! Nu - En dag i sänder och njuta av den som bara den! 
Men allra närmast ska jag krypa ner längre under täcket, knapra på crispiga popcorn och sakta känna tröttman komma och övermanna mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar