1 januari 2011

Intensive

Det är mycke nu.. Julhelgen var lugn och fin men sedan dess har jag bara jobbat, jobbat och jobbat. Enkomt tidiga morgonpass dessutom. Uppstigning kl 5 varje morgon, nej tack! Det är bara att konstatera - igen - jag inte är gjord för att gå upp så tidigt på morgonen, däckar innan nio varje kväll som en annan pensionär och får seg knäck i skallen. Imorgon får jag i alla fall en efterlängtad sovmorgon, tack vare ett kvällspass. Härligt!

Annars då? Händer inte så mycket så här i intensiva jobbtider. Majan har vi skickat till farmor och farfar i Vindeln ett par dagar. Då kan vi jobba på både jag och Andreas och på de lediga små stunder som bjuds förbereda och packa inför södertrippen. Jojo, vi ska åka till mormor och morfar i Mariestad och ni aanar inte hur mycket jag längtar!! Men det är nog inget emot hur mycket mormor och morfar längtar efter Maja... =) Natten mellan tisdag och onsdag bär det iväg. Be gärna en bön för gott väder och ett sovande barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar